De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van De-reis-van-Theseus - WaarBenJij.nu De zeereis richting Athene - Reisverslag uit Naxos, Griekenland van De-reis-van-Theseus - WaarBenJij.nu

De zeereis richting Athene

Door: Mae van der Spek & Thirze Scholten

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2017 | Griekenland, Naxos

Dag 10
Lief dagboek,
De terugreis is een verdrietige reis. Ik kijk niet eens om naar de zwarte zeilen, zo verdrietig ben ik. De kinderen proberen me op te vrolijken door spelletjes te doen, maar ik heb nergens zin in.
Theseus

Dag 11
Lief dagboek,
De reis gaat verder. Ik ben nog steeds verdrietig. Gelukkig hebben we een gunstige wind. Daardoor varen we snel. Ik ben blij dat we snel weer thuis zijn.
Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Naxos

Actief sinds 15 Feb. 2017
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 2086

Voorgaande reizen:

09 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

01 Februari 2017 - 12 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: