Het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van De-reis-van-Theseus - WaarBenJij.nu Het vertrek uit Athene - Reisverslag uit Athene, Griekenland van De-reis-van-Theseus - WaarBenJij.nu

Het vertrek uit Athene

Door: Mae van der Spek & Thirze Scholten

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2017 | Griekenland, Athene

Dag 1
Lief dagboek,
Ik ga naar Kreta. Ik moet de Minotaurus verslaan voor de kinderen. Koning Minos stuurt om de negen jaar zeven jongens en zeven meisjes naar de Minotaurus, om opgegeten te worden. Maar niet als iemand de Minotaurus zou doden met zijn blote handen. Toen ik dit hoorde, twijfelde ik geen moment. Ik zou naar Kreta gaan om de Minotaurus te doden! De veertien kinderen en ik gaan er met een schip naartoe. Een schip met zwarte zeilen. Het wordt een spannende reis. En daarna de Minotaurus doden!
Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Actief sinds 15 Feb. 2017
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 2090

Voorgaande reizen:

09 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

01 Februari 2017 - 12 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: