De zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van De-reis-van-Theseus - WaarBenJij.nu De zeereis richting Kreta - Reisverslag uit Athene, Griekenland van De-reis-van-Theseus - WaarBenJij.nu

De zeereis richting Kreta

Door: Mae van der Spek & Thirze Scholten

Blijf op de hoogte en volg

16 Februari 2017 | Griekenland, Athene

Dag 2
Lief dagboek,
Dit is de eerste dag van onze reis. Het is even wennen, het schip. Het wordt een lange reis, maar als ik de Minotaurus heb gedood, is iedereen weer gelukkig!
Theseus.

Dag 3
Lief dagboek,
Het is de tweede dag op dit schip. Ik heb niet lekker geslapen. We komen over een paar dagen aan op Kreta. Dan gaat alles beginnen!
Theseus

Dag 4
Lief dagboek,
Vannacht heb ik wat beter geslapen. Dat komt denk ik omdat ik nu een beetje gewend ben aan het schip. Morgen zullen we aankomen op Kreta. Spannend!
Theseus

Dag 5
Lief dagboek,
Vandaag zijn we aangekomen op Kreta. Ik ga zo slapen want het is heel erg laat. We slapen nog een nachtje op het schip. Dan gaan we morgen naar koning Minos en zijn echtgenote. Slaap lekker!
Theseus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Griekenland, Athene

Actief sinds 15 Feb. 2017
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 2083

Voorgaande reizen:

09 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

01 Februari 2017 - 12 Februari 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: